В Одесі пройшла конференція “Навіщо Одеса світу? Одеса – бренд”

20 жовтня 2004 року у Виставковому залі Одеського Морського Вокзалу пройшла конференція “Навіщо Одеса світу? Одеса – бренд”. У роботі конференції взяли участь політологи, представники бізнесу, студенти та викладачі юридичних, економічних спеціальностей. На конференції виступив відомий політолог, директор Інституту глобальних стратегій (ІГЛС) Вадим Карасьов.

Дискусія відбулася з ініціативи інформаційно-аналітичного журналу “ДНК” за підтримки Фонду “Віче України”, Управління молодіжної політики та туризму Одеської міської Ради, Європейського форуму студентів.

Щодо Одеси існує багато стереотипів. Один з них – Одеса як «місто свята». Юморина, карнавал боді-арту, музичні фестивалі, нічні клуби на узбережжі… Стереотип «Одеса – столиця гумору» теж елемент цього образу.

Ще один імідж Одеси – «місто підприємливих людей». Це не могло не притягати сюди підприємливих людей. В Одесі розташовані найбільші продовольчі та речові ринки країни й не тільки країни. Крім того, Одеська область – перша в Україні за рівнем розвитку малого та середнього бізнесу. Місто має свої діаспори, ледве не у всіх ключових пунктах еміграції: Берлін, Нью-Йорк, Торонто тощо.

Яскраві талановиті особистості створюють славу місту, у якому живуть і працюють. Їхні заслуги пов’язуються з ім’ям міста згодом. Звідси Одеса як «науковий і навчальний центр», «центр медицини», «місто великих письменників та музикантів», «кінематографічний центр» тощо.

Одні стверджують, що  Одеса це курортний центр і туристична Мекка. Інші бачать в Одесі промисловий гігант. Треті справедливо вказують на те, що це місто соціальних інновацій та громадянського світу.  Четверті – торговий центр міжнародного значення. Насправді кожний із цих образів має під собою об’єктивні підстави. Ну, а з погляду професійних технологій, тут немає взагалі ніякого конфлікту. Імідж міста – це продукт свідомості конкретної групи людей.