«Старі політики поводяться на цих виборах, як прижиттєві пам’ятники», — І.Богословська

12.11.2009

«Очевидно, що «старі» українські політики люблять себе в Україні, а не Україну в собі. Ми маємо глибоку кризу, але не чуємо від них реальних рецептів оздоровлення економіки. Ніхто не говорить, що конкретно потрібно зробити, щоб відновити національне виробництво, підвищити статус лікаря та вчителя, побороти корупцію, захистити наші кордони. Нічого, окрім порожніх гасел «Україна – для людей» «Вона працює», на пропаганду котрих витрачаються десятки мільйонів доларів», – каже Інна Богословська.

Кандидат на пост президента нагадує, що кампанія ще не почалася, а Віктор Янукович та Юлія Тимошенко вже витратили на ТВ- і зовнішню рекламу більш як 100 млн. грн.

«Дослідницька компанія Cortex повідомляє, що В. Янукович і Ю. Тимошенко в серпні-жовтні на двох витратили близько 135 млн. грн. Це ще до початку кампанії, а що буде за підсумками виборів, складно навіть уявити. Очевидно, що так звані фаворити президентських перегонів відчувають, як у них ґрунт повзе з-під ніг. Та продовжують будувати собі пам’ятники, завішувати Україну своїми агітпродуктами, переконувати у своїй неминучій перемозі», – відзначає політик.

Попри величезний фінансовий ресурс і бажання витіснити конкурентів з ефірів, така стратегія не дасть очікуваних плодів.
«Антирейтинг тих, хто при владі останні 5-10 років, – В. Ющенка, Ю. Тимошенко, В. Януковича, В. Литвина, П. Симоненка – перевищує 80%. Люди відкидають старих політиків. На одній із зустрічей мені навіть заявили: Інно, роздайте патрони, а зброю ми знайдемо самі. Люди доведені до відчаю, вони шукають нових управлінців, здатних кардинально змінити ситуацію в країні. Хай би що робили можновладці, хоч як би намагалися затримати хід історії, їхні пам’ятники після цих виборів можуть з’явитися хіба що на політичному цвинтарі», – підкреслює Інна Богословська.

Прес-служба Інни Богословської