«Двоє з трьох українців відмовляються відповідати соціологам, тож рейтинги не відображають реальних настроїв у суспільстві», – І.Богословська

19.10.2009

УвеличитьНародний депутат Інна Богословська звертає увагу на те, що в ході проведення соціологічних досліджень не більше 36% респондентів погоджуються відповісти на питання експертів і заповнити анкету. Решта 64% відповідають категоричною відмовою, що свідчить про невідповідність опублікованих рейтингів кандидатів у президенти реальній громадській думці.

«Сьогодні деяким кандидатам у президенти вигідно провести т. зв. віртуальну виборчу кампанію – запустити ролик на ТБ, розвішати біл-борди, купити публікації в газетах і за допомогою соціологічних рейтингів переконати більшість людей у тому, що як би вони не проголосували, результат все одно визначений. Це, м’яко кажучи, не так. Під час своїх поїздок по регіонах я стикаюся з тим, що 8 з 10 людей не знають за кого голосувати», – зауважує народний депутат.

За словами Інни Богословської, соціологи підтверджують, що зі 100 осіб, яким було запропоновано відповісти на питання експертів, 64 відмовилися відповідати. 
«Навіть І. Гринів, який курирує в штабі БЮТ соціологічні дослідження, під час виступу 16 жовтня в програмі «Велика політика» на каналі «Інтер» змушений був визнати, що максимальне охоплення складає не більше 36%. Це говорить про те, що ми не знаємо, як більшість населення буде голосувати», – підкреслює Інна Богословська
Проте штаби кандидатів від БЮТ і ПР активно користуються соціологічними дослідженнями, тиражуючи їх у всіх ЗМІ.

«Це маніпулювання. І Ю. Тимошенко, і В. Янукович хочуть переконати людей у тому, що у них немає альтернативи. Адже при будь-якому результаті виборів вони зможуть домовитися і зберегти  «досягнення»,  наявні зараз. А це корупція, побори з бізнесу, непрацюючі заводи і фабрики, бідність і агресія людей», – переконана Інна Богословська.

У такій ситуації Інна Богословська закликає людей не йти на поводу в політтехнологів і менше уваги звертати на рейтинги.

«Під час зустрічей я завжди кажу: дивіться уважно на всіх кандидатів, аналізуйте їх життєвий шлях, чого вони досягли, який досвід роботи мають, з ким пов’язані, що пропонують для виходу з кризи. Це потрібно робити, якщо ми не хочемо наступні 5 років.

Прес-служба Інни Богословської