В „Роддомі” вперше в Україні звучала музика іспанської “Eduardo Niebla Guitar Duo”

25 березня в „Роддомі” відбулася прем’єра концерту короля латинської гітари іспанця Едуарда Небла. Як сам концерт, так і атмосфера його проведення були оригінальними – на сходах до залу виступав дитячий хор з іспанськими народними піснями, а в фойє танцювали фламенко чарівні молоді іспаночки-україночки. Таке привітання для іспанських гостей зібрало не одну хвилю бурхливих оплесків як з боку групи, так і з боку глядачів. Тому до самого концерту аудиторія була готова самим прологом. Та й охочих подивитись на дійство виявилось немало – в залі був аншлаг, не вистачило навіть сидячих місць.

Музична історія Небла багата – вперше він познайомився з музикою в п’ять років. В одинадцять вже створив власну групу – “Los Helios”, яка виступала в школах. Згодом, визначивши, що музика стане для нього професією, Небла створює професійну симфо-рокову групу “Atila”, що у 1974-1975 роках була визнана одною з кращих груп іспанського півострова, а сам Едуардо – одним з семи найкращих гітаристів.

Далі творчість Небла досить тісно поєднує як індивідуальну роботу (створення оркестрових робіт для художніх фільмів, таких як “Active Birth”, “Pablo Neruda”, співпраця з відомими поетами та письменниками), так і роботу в групі (дует разом з джазовим гітаристом Карлосом Гонзалесом, фрі-джазовим саксофоністом Лолом Коксхіллом, випуск з новим професійним колективом альбому „Towards the Sun”).

У 1983 році в форматі дуету “Eduardo Niebla Guitar Duo” разом з Хуго Елізальде було розпочато новий поштовх в творчій діяльності – відкрились горизонти Англії, Уельсу, Шотландії, гастролі по всій Європі. Нові гастролі породжували нові ідеї, додавали фантазію і натхнення. Група не обмежувала спектр стилів і напрямів у сучасній музиці. І сьогодні продовжує вигадувати нові прийоми. „Небла плете калейдоскопічний узор з акустичних фігур: частково класики, частково фламенко, злегка оздоблених джазом і латинськими відтінками”, – пише про творчість іспанського композитора газета The Scotsman.