Дискусія учасників руху «Віче України» і гостей Клубу «РодДом», відбулася 14 лютого в Харкові. Гостям Клубу був запропонований незвичайний формат – міркувати в стилі легкої імпровізації, у стилі джаз. Традиційно змістом подібних дискусій є пошук нової української ідентичності в мистецтві, творчості, освіті. Основними темами для обговорення стали: колористика України; що в країні подобається і притягує і, навпаки, що відштовхує; що може внести Україна в Європейську палітру.
Перший блок обговорення стосувався питань реклами і був відкритий активним учасником руху «Віче» м. Одеси, Іриною Гейван – бізнеследі, главою асоціації рекламістів Одеси, засновником журналу «ДНК». Доповідь стосувалася ролі споживача, рекламіста і дизайнера в процесі реалізації реклами. Тема викликала живу дискусію, висловлювалися думки про доцільність і пересиченість рекламою історичних площадок, про етичність реклами, про готовність до якісної реклами замовника і про здатності робити грамотну рекламу виробником.
Учасники вирішили підготувати круглий стіл з питань реклами, її архітектурної естетичності, відповідальності за продукт замовника і виробника реклами. Окремим блоком запропоновано досліджувати стан і тенденції в соціальній рекламі: якість, формування специфіки і стилістики соціальної реклами, системи фінансування соціальної реклами.
До участі в круглому столі планується залучити рекламістів, дизайнерів, архітекторів, представників бізнес-еліт, місцеву владу і спільно розробити деякі рекомендації з розвитку й удосконалення реклами у великих містах.