Прес-конференція Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва на тему “Запровадження сучасного кадрового менеджменту в структурі державної служби». В прес-конференції візьме участь голова Держпідприємництва Інна БОГОСЛОВСЬКА.
Прес-реліз
Стратегія діяльності Держпідприємництва та його функціональна структура набувають суттєвих змін. Комітет займатиметься регулюванням процесу розвитку всього бізнес-середовища. Головне завдання комітету — бути містком між бізнесом і владою та забезпечувати правильність проходження проблемних бізнес-сигналів до влади і, навпаки, — владних рішень до підприємців. Наступною ланкою в діяльності Держпідприємництва буде створення механізмів розв’язання проблем та конфліктів та попередження їх виникнення на рівні законів та підзаконних актів. Для цього ключовим напрямом в діяльності має стати аналіз стану й динаміки зміни всієї бізнес-інфраструктури та бізнес-середовища. Це ставить підвищені вимоги до кадрового складу комітету та професійного рівня його фахівців.
В структурі Держпідприємництва створюються нові функціональні підрозділи:
— департамент системного аналізу факторів розвитку підприємництва;
— департамент програм підприємництва;
— управління стратегічного планування та організаційно-методичного забезпечення;
— відділ аналізу та оптимізації адміністрування податків;
— відділ аналізу податкового навантаження та податкового законодавства;
— відділ моніторингу підприємницького клімату.
Запроваджується відкритий конкурс на заміщення вакантних посад. Проходить підбір молодих, енергійних та професійних кадрів, які стануть в авангарді формування політики розвитку підприємництва.
* * *
Інна Богословська: «Підприємцям-практикам добре відомо, чого потребує від влади вітчизняне бізнес-середовище. В діяльності комітету відкриваються нові напрями, в яких можна себе реалізувати. Тому ми запрошуємо на роботу людей з аналітичним складом мислення, фахівців з інвестування, мікрофінансування, податкової політики, економістів, юристів. В Німеччині, Австралії та інших країнах адміністративні реформи відбулися завдяки приходу високопрофесійних підприємців, які зрозуміли, що вони йдуть в державну владу не за заробітною платою, а для того, щоб завдяки своїм знанням і досвіду реформувати економічну систему держави. Провівши адміністративну реформу та створивши умови для розвитку бізнес-середовища, вони знову повернулися в бізнес, а їх замінили висококваліфіковані й гарно оплачувані професійні державні службовці».
* * *
Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва буде оголошено конкурс на заміщення вакантних посад. Вимоги до кандидатів розділяються на дві групи: загальні вимоги і вимоги до претендентів на керівні посади. Всі претенденти повинні мати базову вищу освіту. Претендувати на керівні посади можуть лише фахівці з досвідом роботи.
Претенденти, які відповідають цим вимогам, допускаються до письмового іспиту та співбесіди. В ході письмового іспиту перевіряється знання Конституції України, законів України «Про державну службу», «Про боротьбу з корупцією», а також знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень структурного підрозділу, в якому працюватиме фахівець.
* * *
Детальніше про вимоги до претендентів, процедуру подання документів та проходження конкурсу, іспиту і співбесіди, а також питання, які буде винесено на іспит, — можна дізнатися на сайті Держпідприємництва — www.dkrp.gov.ua
Адреса комітету: 04053, м. Київ, вул. Артема, 73, тел. (044) 246-86-47, 211-30-01
Тел. відділу кадрів: 211-30-49